Кількість
|
Вартість
|
||
|
Рама велосипеда зроблена з міцного сплаву алюмінію Alloy 606, цей сплав легкий і в той же час жорсткий, в результаті цього маневреність і легкість їзди буде дуже хороша. Так само варто відзначити що рама виготовлена із застосуванням баттінга труб. Тобто товщина труб не однакова: ближче до швах вона товщі, а до середини - тонше. Дану технологію використовували інженери для зменшення ваги (15,1 кг), а так само для збільшення міцності. Труби в цій рамі гідроформірование, з помощю даної технології змінюють їх форму, як правило їх розширюють в місцях з'єднання, для того що б збільшити площу зварного шва, таким чином збільшується міцність.
Своєчасне гальмування забезпечують гідравлічні гальма Tektro. Дана гальмівна система зроблена за останнім словом техніки. Мало того що гальмування буде завжди м'яким і плавним, наприклад ви можете гальмувати навіть одним пальцем. Так само дані гальма не потребують частого обслуговування. Якщо колодки будуть стиратися, то система буде підлаштовуватися сама, зі збереженням ходу ручок.
В Leon XC 80 використовується вилка SR Suntour XCT, з ходом 100 мм, і з гідравлічним локаутом. Він допомагає зберегти сили при їзді по дорозі і на пересіченій місцевості пом'якшить удари.
Трансмісія 3 на 8 на 24 передачі фірми Shimano. Рівень трансмісії велосипеда - туристична. Це говорить про те, що вона буде працювати довго і добре. До того ж частого обслуговування вона не потребує. Задній перемикач Shimano Asera - це обладнання буде впевнено працювати на заміській дорозі або легкому бездоріжжю.
Вілсет зібраний на алюмінієвих втулках з пром підшипниками. Обода подвійні алюмінієві. Покришки від компанії CST, мають відмінний накат і зносостійкість.
Каретка VP, на пром підшипниках, з пило і волого захистом.